Tellimine

  • Tellimiseks valige Organics.ee veebipoest toode/tooted ning lisage see/need ostukorvi, vajutades tootelehel nuppu “Lisa korvi.”
  • Peale kõigi soovitud kaupade ostukorvi lisamist, vajutage üleval paremal nurgas ostukorvile ning seejärel “Vaata ostukorvi.”
  • Ostukorvis saate muuta toodete koguseid, kustutada tooteid, valida saatmismeetodi ning näha tellimuse kogusummat.
  • Olles kontrollinud, et kõik on korrektne, vajutage nupul “Vormista tellimus.”
  • Sisestage avaneval lehel enda nimi, aadress, kontaktandmed, vahetage soovi korral saatmismeetodit ning valige maksmise viis.
  • Olles kauba eest tasunud, saate sisestatud e-posti aadressile tellimuse kinnituse ja arve.
  • Peale kauba pakkimist ning transpordifirmale üleandmist, märgime kauba saadetuks, mille kohta samuti sisestatud e-posti aadressile teavituse saate.

Kauba saatmine, transport ja selle maksumus

  • Vormistades tellimust, valige endale sobiv saatmismeetod ning paki saabumise koht.
  • Kauba saatmise kulu on 3.49 EUR Omniva või Itella Smartpost kasuks otsustades ning 2.99 EUR valides DPD Pickup.
  • Tasuta saatmine kehtib tellimustele, mille summa on vähemalt 39 EUR. Lisades ostukorvi vähemalt 39 EUR väärtuses kaupa, avaneb tasuta saatmisvõimalus DPD Pickup.
  • Lisades ostukorvi vähemalt 49 EUR väärtuses kaupa, avanevad tasuta saatmisvõimalused Omniva ja Itella Smartpost.
  • OÜ Realfood pakib ja saadab tellitud kaupa kõigil tööpäevadel.
  • Vormistades uue tellimuse, garanteerime, et pakime ja saadame Teie kauba samal või järgneval tööpäeval.
  • Sõltuvalt valitud transpordimeetodist, nädalapäevast, sihtkohast, kalendripühadest jms, võtab paki jõudmine kliendini tavaliselt 1-3 tööpäeva, alates paki üleandmisest transpordifirmale.

Kaupade saadavus

  • Kõik Organics.ee veebipoes nähtavad kaubad on meil laos saadaval.
  • Harvast situatsioonist, kus tellitud kaup otsa lõppeb, kuid veebipoes nähtav on, teavitame Teid peale tellimuse saamist ning pakume variandi puuduva kauba eest raha tagastada või teavitame Teid, millal see saabub. Valides viimase, saadame teile olemasolevad kaubad koheselt, ning puuduva kauba enda kulul, kui see saabub.

Tellimuse eest tasumine

  • Toodete eest tasumiseks on saadaval seitse erinevat võimalust:
    -Swedbank pangalink
    -SEB pangalink
    -Nordea pangalink
    -Danske pangalink
    -LHV pangalink
    -PayPal
    -Pangaülekanne
  • Valides pangalingi või PayPal variandi, suunatakse Teid tellimust kinnitades makset sooritama. Peale makse sooritamist on tellimus kinnitatud ja hakkame tegelema selle pakkimise ja saatmisega.
  • Valides pangaülekande, saate tellimuse kinnitusega pangakontonumbrid, kuhu ülekanne on võimalik sooritada. Peale pangaülekande manuaalset sooritamist ja sellest Organics.ee infomailile teavitamist, pakime kauba ning saadame valitud sihtkohta.

Tellimus tühistamine, kauba/kaupade tagastamine, kahjustada saanud kaubad

  • Tühistades tellimuse enne selle eest tasumist, pole tarvis edasisi samme astuda.
  • Soovides tellimust peale tasumist tühistada, teavitage meid oma soovist e-mailiga, ning tagastame Teie raha täies ulatuses.
  • Avastades, et kaubad on transpordil kahjustada saanud ning ei sobi tarbimiseks, saatke meile e-mailiga teavitus koos pildiga. Situatsiooni tekkides saadame identse koguse identset kaupa või tagastame nende eest tasutud summa täies ulatuses.
  • Otsustades kaup/kaubad tagastada peale nende kättesaamist, peavad need olema originaalpakendis, avamata ja kahjustamata.
  • Kaupade tagastamise eest tasub kaupa tagastav klient.
  • Peale tagastatud kauba/kaupade jõudmist meie kontorisse või lattu, kontrollime kauba/kaupade ja pakendi/pakendite vastavust nõuetele ning vastavuse esinemise korral tagastame nende maksumuse 10 tööpäeva jooksul samale pangakontole, kust makse sooritati.